Bieg Urodzinowy Gdyni z Decathlon! Koszulka dla każdego zawodnika

Bieg z okazji urodzin miasta już 11 lutego. Na nieco ponad miesiąc od pierwszego startu z cyklu Grand Prix Gdyni w biegach ulicznych Gdyńskie Centrum Sportu przedstawia nowego sponsora tytularnego wydarzenia. Jest nim Decathlon, który dla każdego zawodnika ufunduje specjalną koszulkę.

Do 98. urodzin miasta z morza i marzeń zostało coraz mniej czasu. Na listach startowych powracającego cyklu znajduje się już blisko 1000 pozycji. Zapisy do pierwszych zawodów, które nosić będą nazwę Biegu Urodzinowego Gdyni z Decathlon, trwa do końca miesiąca. Wszyscy, którzy do tej pory zastanawiali się nad rejestracją zyskali właśnie kolejny argument!

„Napędzamy lokalną społeczność do uprawiania sportu na co dzień!”

Sponsorem tytularnym zawodów został sklep sportowy Decathlon, któremu przyświeca idea przybliżania sportu lokalnej społeczności. Jak sami mówią: – Jedną z naszych wartości jest sport dla wszystkich, wszystko dla sportu. Lokalnie chcemy poruszać nasze Trójmiasto, tak aby każdy czerpał radość z aktywności.

Najbliższe sklepy Decathlon znajdują się w Rumi (Grunwaldzka 110) oraz Gdańsku (Obrońców Wybrzeża 1, Szczęśliwa 1).

Prezent na urodziny Gdyni w pakiecie

Nowy sponsor tytularny odpowiadać będzie za przygotowaną specjalnie na Bieg Urodzinowy koszulkę. Sportowy trykot techniczny w czarnym kolorze zdobić będzie motyw graficzny tegorocznych zawodów oraz charakterystyczna bryła zabytkowego budynku mieszczącego się przy ul. 10 lutego 24 – budynku biurowego ZUS, potocznie nazywanego budynkiem PLO, który zaprojektowany został w 1934 roku przez Romana Piotrowskiego.

Koszulkę otrzyma każdy z zawodników biegu głównego oraz imprez towarzyszących – biegu 1926, marszu Nordic Walking, a także startów dzieci i młodzieży, którzy dokonają rejestracji i opłaty elektronicznej (nie w biurze zawodów). Wszystkie osoby, które widnieją na listach startowych najbliższej imprezy, proszone są o uzupełnienie swojego rozmiaru w panelu zawodnika.

– Po latach przerwy wracamy z ideą biegowego Grand Prix w nowej odsłonie, zarówno graficznej, jak i sportowej. Skoro świętujemy urodziny, to muszą być też prezenty, które w postaci koszulki dzięki współpracy z nowym sponsorem tytularnym biegu, możemy zrobić każdemu zawodnikowi – komentuje Paweł Brutel, zastępca dyrektora Gdyńskiego Centrum Sportu.

Biegiem do zapisów

W nowo udostępnionym panelu zawodnika (https://zapisy.sts-timing.pl/gdyniasport) trwa rejestracja na Biegu Urodzinowy z Decathlon, a także pozostałe dwie imprezy z cyklu Grand Prix Gdyni w biegach ulicznychNocny Bieg Świętojański (21 czerwca) oraz Gdyński Bieg Niepodległości (11 listopada). Warto się spieszyć, bowiem rejestracja na pierwszy start kończy się 31 stycznia. Ceny biegu głównego i marszu Nordic Walking zaczynają się od 53,33 zł, pod warunkiem zakupem pakietu na 3 starty (130 zł). Pojedynczy zakup wiąże się ze standardowa opłatą 80 zł, którą zmniejszyć może jedynie karta mieszkańca (10% zniżka).